Dokumentacja do postępowania MPGO.AX.P2.2022 - zmiana terminu
Dokumentacja do postępowania MPGO.AX.P2.2022 pn.:
„Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2022"
Przetarg w trybie podstawowym. UWAGA!!! Zmianie uległ pierwotny termin składania ofert z 22 luty 2022 r., godz. 10 na 25 luty 2022 godz. 8:00:
- Ogłoszenie ofertowe (plik do pobrania - pdf) - zmiana ogłoszenia w zakresie zmiany terminu składania ofert (plik do pobrania - pdf)
- SWZ .(plik do pobrania - pdf)
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (plik do pobrania - docx).
- Załącznik nr 2 - oświadczenie (plik do pobrania - docx).
- Załącznik nr 3 - przynależność do grupy kapitałowej (plik do pobrania - docx).
- Załącznik nr 4 - projekt umowy (plik do pobrania - pdf), załącznik do umowy (plik do pobrania - pdf).
Identyfikator postępowania miniPortal: 4143b3c5-6a6a-4c6f-97d6-3cee06dc062a
Strona miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
Wytworzył:
Udostępnił:
Marek Kiełbowski
(2022-02-09 21:11:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Marek Kiełbowski
(2022-02-21 16:36:53)