Dokumentacja do postępowania MPGO.AX.P2.2022 - zmiana terminu

Dokumentacja do postępowania MPGO.AX.P2.2022 pn.:

„Dostawa energii elektrycznej dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2022"

Przetarg w trybie podstawowym. UWAGA!!! Zmianie uległ pierwotny termin składania ofert z 22 luty 2022 r., godz. 10 na 25 luty 2022 godz. 8:00:

  1. Ogłoszenie ofertowe (plik do pobrania - pdf) - zmiana ogłoszenia w zakresie zmiany terminu składania ofert (plik do pobrania - pdf)
  2. SWZ .(plik do pobrania - pdf)
  3. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (plik do pobrania - docx).
  4. Załącznik nr 2 - oświadczenie (plik do pobrania - docx).
  5. Załącznik nr 3 - przynależność do grupy kapitałowej (plik do pobrania - docx).
  6. Załącznik nr 4 - projekt umowy (plik do pobrania - pdf), załącznik do umowy (plik do pobrania - pdf).

Identyfikator postępowania miniPortal: 4143b3c5-6a6a-4c6f-97d6-3cee06dc062a

Strona miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

Wytworzył:
Udostępnił:
Marek Kiełbowski
(2022-02-09 21:11:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Marek Kiełbowski
(2022-02-21 16:36:53)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki